3.11.14

Moda ve ilginçlikler dünyası

Moda mı?  Yok hiç anlamam. Ay bu sene elbiseler modaymış , şu çantaları kullanmalı falan diye aldığım hiç bir şeyim olmadı. Olduysa bile kesinlikle kazayla olmuştur. O an ortalıkta hep o renkler veya ürünler vardır, bende eğer tarzım ise beğenip almışımdır. Her sene bir renk , bir ürün piyasada gerçekten patlama yapıyor. Moda olan şeyleri kullanmıyor olabilirim ama ben çok iyi bir alışveriş sitesi geziciyim.

Gezdiğim web sitelerinde o sene hangi ürünler satılıyor biliyorum. Ama benim asıl ilgimi çeken.. Kedili... şeyler demeyeceğim.. Onu zaten biliyorsunuz.:)  İlginç tasarım giysi ve ve aksesuarlara bakmayı seviyorum. Moda dünyası gerçekten aynı zamanda ilginçler dünyası. Moda tasarımcıların tasarladıklarına bakmak hoşuma gidiyor.Bu kadar ilginç çanta, ayakkabı, mobilya , giysileri üretmeyi nasıl başarıyorlar.?  

Ne kadar ilginç olursa olsun, o kadar da bunları kullanan var.Keşke bende kullanabilsem böyle tasarımları..

Şu bayan giysilerine bakar mısınız? İçinden ilginç olanları sizin için seçtim..Ben giyerim bunu diyen var mı? Ben giyemem ama giymeyi çok isterdim:)




Şu çanta ve ayakkabı ve takılara ne demeli?:) Hepsi çok güzeller, ama farklılar, günlük hayatta kullanılabilirler mi? Belki ama dikkat çekmeden asla birinin önünden geçemeyiz sanırım..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder