23.7.14

SWITCHED AT BİRTH - DİZİ - AİLE, DRAM


Bu ara aile dizilerine feci takmış durumdayım. Daha doğrusu "Fringe" dizisinin bütün sezon ve bölümlerini bitirince bir boşluğa düştüm:) Onun ayarında başka bir dizi bulamayınca , kendimi aile dizilerinin içinde buldum.
"Switched at Birth" iki ailenin hastanede karışan kızlarını tekrar bulmaları ve gelişen olayları konu alıyor. İlk bölümden itibaren sürükleyici. 3 . Sezon 17 Bölüm dün yayınlandı. Ben çok beğendim. Karakterler çok iyi. Olay kurgusu gerçekten güzel. Kızlardan birinin sağır olması konuyu daha çekici hale getiriyor. Diziyi izlerken "insan ya gerçekten bende sağır olsaydım, ne yapardım insanlar bana nasıl davranırdı " diye düşünmeden edemiyor. Dizi empati kurmak için gerçekten çok iyi. Dizide bir tek Emmett bana ilk 2 bölüm kız çocuğu gibi geldi. :) Tipi garip geliyor ama 3. bölümden sonra erkeğe benzetmeye başladım..


İzlemek isterseniz :



2 yorum:

  1. Ben de 1 haftadır True Dedective izliyorum, ilk durgunluktan patlıyorum sandım ama sonra fena sardı :) Kesinlikle etkileyici hatta şu anda sana bunları yazarken 7. bölümü açmamak için kendimi zor tutuyorum :) Tavsiye edilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen not alıyorum, biter bitmez ona başlarım:)

      Sil