11.5.14

( Yuva Bulundu) Rüzgar için yuva arıyorum...!!

Bahçemde baktığım kedinin üç yavrusundan birisi. Diğer kardeşini yuvalandırdım , siyah olan annesinin peşinden gitti, sanırım kayboldu veya birisi aldı. Arayıp bulamadım. Bu sarman bebek bana kaldı.Çok sakin ve oldukça sağlıklı ve uysal . Anne sütünü tam aldı. Yemek seçmiyor.Ev yemeği, kuru mama her türlü yiyecek yiyorlar. Kum eğitimi var. Çok oyuncu ve sakin bir kedicik. Erkek ve 3 aylık sarman melezi. Kedi bakımından anlayan kişilere sahiplendirelecektir..
İstanbul dışı verilmez aramayın...
Bayan veya aileye verilir.
Paylaşırsanız çok sevinirim..


İsim: Rüzgar
Irk:Sarman Melezi
Cinsiyet: Erkek
Yaş: 3 Aylık
İletişim : İstanbul / 0545 401 3336
Sahiplenen: Dalia & Mustafa Gökpınar / Ümraniye / İstanbul











10 yorum:

  1. Öncelikle anneler gününüz kutlu olsun :) Yuva arayışınızı izninizle blogumda duyurabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi canım, duyursanız yuva bulacak zaten minikcik.. Çok sevinirim:) Kutlama için teşekkürler anne olmasamda beş kedinin annesi sayılırım:)

      Sil
  2. Çok şirin bir kediymiş umarım en kısa zamanda yuvasına kavuşur ve anneleri olarak sizin de anneler gününüzü kutlarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, kedi annesi olarak kutlamayı aldım:)

      Sil
  3. umarım yuva bulunur, twitter, fb paylaştım, şansı bol olsun bu güzelliğin

    YanıtlaSil
  4. Ben de paylastım bu yakısıklıyı . Umarım guzel ve iyi bir aile ona hemen kucak acar :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Yok hala bulamadık bir yuva...:(

      Sil
  6. Blogunuza ve yakında ve akşam seni görmek güzel ☺ güzel kedi güzel! http://coccinellecreative.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  7. Merhaba hayvanları koruma ile ilgili yeni bir blog açtım bakarsanız çok sevinirim :) http://hugnatureloveanimals.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil