29.3.14

Google Friend Connect aslında çalışıyor..Ama formülü var tabi...:)

Gfc yani namı değer Google Friend Connect gitti gidecek sinyallerini veriyordu. Bir haftadır sanırım Gfc'nin "Bu siteye katılın "butonu çalışmıyor. Bu nedenle kodlar yazılıyor, yeni bir buton ekleniyor falan. Bende baktım iyi bende bir buton yaparak ekliyeyim bari dedim ve ekledim.
Ama buradan blogu izlemeye alsalar bile beni, benim izleyici listemde görünmüyorlar..

Ama az önce fark ettim ki aslında Gfc çalışıyor:) 
İzlemek istediğiniz blogları yine takibe alabilirsiniz ama bu sefer bir tıkla değil üç tıkla..
Şöyle:

Takip etmek istediğiniz bir siteyi açıyorsunuz.. Ben bir tane buldum:)

Myreal blogunu takibe almak istiyorum ve gfc'nin " Bu siteye katılın" al butonuna tıklıyorum.


Sayfamız açılıyor..  " Daha fazla seçenek" yazan yere tıklayın..




Açılan pencerede ise "İzle" yazan yere tıklıyorsunuz..

 Ve blog takibe alındı:)


Ve hemen sayfayı yenileyip, bakıyoruz evet artık Myreal 'in listesine girmiş bulunuyoruz:)
Bazen hata veriyor, sayfa açılmıyor, ama ısrarla deneyince oluyor. Pes etmeyin..


11 yorum:

  1. ben oraya kadar bile gelemiyorum canım bircok kişide benim gibi bu blogu izle yeri bile acılmıyor direk maalesef... yazısı cıkıyor ondan buton eklemek zorunda kaldım bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef yazan hata veren bloglar, kendi bloglarına ayar yapmaları lazım..Seninle alakalı değil canım.

      Sil
  2. çok teşekkür ederim gerçekten süpersin. Daha bir kaç saat önce yardım istemiştim, çabucak bir post hazırlamışsın. Gerçekten çok teşekkür ederim. Zahmet verdim =)))))

    YanıtlaSil
  3. Benimki de bu aşamaya kadar gelemiyor puff :(

    YanıtlaSil
  4. Bu yazınızı sizi kaynak göstererek ve link vererek kendi blogumda paylaşabilir miyim ?

    YanıtlaSil
  5. eveeeet bunu biliyorum ben
    bi de yoksun epeydir nereye kayboldun ki sen?

    YanıtlaSil
  6. Selam:) Buradayım aslında, biraz kabuğumda yaşıyorum. Etrafı seyrediyorum:)

    YanıtlaSil
  7. arada karala yaa bişeyler :)

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil