29.3.14

Blog Tasarım - Selen'in Evcilik Hayatı




Blog tasarımını yapmak için özel sebeplerim nedeniyle çok fazla beklettim kendisini. Anlayışı ve sabrı için teşekkür ederim. Sonunda başlayarak bir kaç gün önce biten blogunda kırmızı rengi çok sevdiğini söylediği için bol bol kırmızı kullandım. Header aşamasında iken ben çiçek, böcek ve başka başka şeyler koyarken, Selen bana hamile olduğunun müjdesini verince, artık aramama gerek kalmadı :)

5 haftalık anne adayı arkadaşıma Allah'tan sorunsuz bir hamilelik ve kolay bir doğum nasip etmesini diliyorum:)
Blogunu güle güle kullan, sevgiyle kal..



3 yorum:

  1. Tam anlamiyla icime sineni buldun. Cok iyi analizin var diyebilirim. ;) hersey icin cok tesekkur ederim. Eline saglik. Ayrica iyi dileklerin icin de cok tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçine sinmiş olmasına çok sevindim. Bende arada açıp bakıyorum:) Bebişinin her anını yazmayı unutma, merakla bekleyeceğim:)

      Sil
  2. Canım eline sağlık, çok beğendim:)

    YanıtlaSil