28.1.14

Okudum - Kitap Hırsızı - Dram - Edebiyat


Canım arkadaşım Güler, gelip elime tutuşturdu geçen hafta bu kitabı:) Beğenirsen bende okuyacağım dedi. İlk 3. sayfa da bir anda okunmaz bu kitap derken. 4 sayfa da kaptırdım kendimi. Markus Zusak 'ın yazdığı ve II. Dünya savaşı Almanya'sında Hitleri ve Yahudi soykırımını anlatan, sıradan bir hikaye gibi görünse de. Asıl konu evlatlık verilen küçük Liesel'in kitaplara  hayranlığı ve hayatı anlatılıyor. Aslında şu an bitmedi son 10 .sayfadayım. Ama yazmak istedim. Bu akşama da filmini seyredeceğim. Yorumlarından müthiş olacağına inanıyorum. Kitabını okurken süper film olurdu diyordum, meğer çevrilmiş:)
Bu akşam ne izlesem diye düşünüyorsanız. İşte size öneri:, gelin birlikte izleyelim...

Film Fragmanı:

4 yorum:

  1. Bu filmi ikinci kez duyuyorum, sen yazınca çok meraklandım. En kısa zamanda izlenecekler listesinde benim için ;)

    YanıtlaSil
  2. Dün 15 dakika seyrettim uyudum :)
    Bugün kalana devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemler geldi, izleyemedim ama bu gece bir aksilik çıkmazsa film benimdir:)

      Sil
  3. Ben de ilk başladığımda ilerlemez bu dedim ama şimdi kaptırdım gidiyorum:)
    Bu arada seni takipteyim bloguma ziyaretini beklerim:)
    http://benimivirzivirlar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil