20.1.14

Header - Gözde'nin Masal Adası


Merhabalar, uzun bir internet arızası yaşadım. Yılbaşından beri zaten kopukluklar vardı. Bir hafta önce tamamen gitti. TTnet arızaya, şikayetvar.com vs vs gibi bir çok birime başvurum sonuçsuz kaldı. Eli kolum bağlı bekleyerek günlerimi geçirdim. Ve sonunda nasıl çözüldü dersiniz. Bir tanıdık sayesinde. Yani bu ülkede varsa bir tanıdığın anında çözüme ulaşabiliyorsun. Ondan her birimde bir tanıdık edinin. Hani işiniz falan düşer diye:) Sonunda uzun zamandır olmayan internetim bir telefonla pıt diye çözüldü. Gülsem mi ? Ağlasam mı ?bilemedim. Bir sürü bekleyen işim varken bitenleri de yayımlayamadığım ve sizden uzakta kaldım. Bu arada insan bloguna yazmayınca ciddi soğumalar yaşayabiliyor. Ondan ne olursa olsun yazmakta fayda var..


Bu kesintiler gidintiler arasında Gözde'nin blogu için çalıştım. Header, sidebar, devamını oku, sosyal butonlar ve kartvizit çalışması ile mutlu olduğuna inandığım şekilde sonlandırdık. 
Güle güle kullanmasını diliyorum.






3 yorum:

  1. çok şeker olmuş ellerine sağlık canım:) her zaman ki gibi dötürmüşsün yine:)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım resmen :') her şey için çok çook teşekkür ederim, yolun açık olsun :*

    YanıtlaSil