16.12.13

BLOG TASARIM - DERİNCE



Cumartesi gününden beri iletişim araçları ile ilgili sorunlar yaşıyorum. İnternetim yok, telefon arızalı:) İnternet benim elim ayağım gibi kendimi çok kötü hissettim yokluğunda. Birde elektrik kesildi. Tam oldu:) Neyse ki bu akşam geldi. Fırsat bu fırsat dedim, belli olmaz yine gider ben hemen yazayım bloguma.:)



İşte karşınızda Derince.. Ece'nin ilk başta kampanya blogu olarak başlattığı blog şimdi yeni yüzü ile karşınızda. Kendisi bana bir örnek gösterdi.  "Serde kokoşluk var Goncacığım, kokoş olsun biraz" dedi . Ortaya böyle bir blog teması çıktı. Fotoğrafını da kondurduk baş köşeye, resimli menü, sosyal medya ikonları ve side barı ile oldukça şık oldu:)

Bakalım sizde beğenecek misiniz?
Ben arada sırf seyretmek için açıp bakıyorum:)
Teşekkür yazım içinde çok teşekkür ederim:)
Sevgili Ece, derince güzel güzel kullan sayfanı..
Öpüldün..

1 yorum:

  1. Hiç blouğunum teması değişirken bu kadar keyif alacağım diyologlar yaşayacağım aklıma gelmezdi doğrusu.Teknik terimleri pek bilmediğimden istediklerimi anlatmam biraz tarzanca gibi olsada Gonca'cım sağolsun beni anlamakta hiç zorlanmadı.Ben de emin ol yeni aldığım elbiseye ya da takıya bakar gibi arada açıp açıp bakıyorum o kadar sevdim yani ellerine emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil