22.10.13

İKEA MAĞAZASI BARINAKLARA DESTEK OLUYOR !


İkea mağazasında gezmeyi, her şeyi elleyip mıncırmayı ve kahvaltı etmeyi seviyorum. Ama artık sevmek için bir nedenim daha var. İkea restoranında ki yemek artıklarını atmıyor, biriktirip barınaklara yoluyormuş.Tabakta yemek bıraktık diye üzülmeyiz artık..
Bütün cafe, lokanta vs. örnek olmasını diliyorum..
İkea amca sen bir tanesin!



Barınaklara Yiyecek Yardımı Projesi



IKEA Restoran ve Kafe bünyesinde, artan yemekleri çöpe atmıyor, IKEA mağazalarının bulunduğu şehirlerdeki hayvan koruma barınaklarına yiyecek yardımı yapıyoruz.
Toplanan yemek atıkları, hayvan koruma barınaklarına sevk edilene kadar IKEA mağazaları içerisindeki soğuk hava depolarında, sızdırmaz ambalajlarda bekletiliyor. 2-3 gün biriktirdiğimiz yemek atıklarını hayvan koruma barınaklarına teslim ediyoruz.

Teşekkür ederiz!


6 yorum:

  1. Bende bir İKEA manyağıyım. Ama İzmitte olmadığı için ablama her gidişimde mutlaka uğrarız çünkü yürüme mesafesinde oturuyor kendisi.
    Uygulamaya da bayıldım. Kendilerini tebrik ederim canım :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir fikir keşke lokanta ve restaurantlarda aynı özeni gösterse :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel keşke tüm restoranlar düşünse..

    YanıtlaSil
  4. Ben de yiyemediklerimi peçeteye sarıp sokaktaki hayvanlara veriyorum ama artık tabakta bırakabilirim sanırım:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir projeymiş gerçekten. Bunu duyduğuma sevindim.

    YanıtlaSil