1.10.13

Hala İyi Yürekli İnsanlar Varmış !!!

Hala iyi yürekli İnsanlar varmış. Ben tükenmiş olduklarını düşünüyordum. Çevremizde ki üç beş insan dışında yok sanıyordum.Ama öyle değilmiş. Evet, gerçekten varmış. Biliyorsunuz 26 Eylül günü size "Tüylü için acil yardım" isimli başlık açarak yardım çağrısın da bulunmuştum. Bu çağrı ile başladı her şey. Gönlü güzel arkadaşım Aliye buldu Tüylüyü. Cebinde parası olmadığı halde, iki veterinere götürdü. Bacağı kırık ve gözü akmıştı. İki ameliyat olması gerekiyordu. Veterinerin birisi hemen parayı istedi, diğeri ise topladıkça verirsiniz dedi. Tüylü ameliyata alındı. Ameliyatı çok güzel geçti. O arada bir de sokakta 1,5 aylık karnı kocaman şişmiş bir kedi bulundu. Onu da doktora götürdü. Onunda fıtığı olduğu anlaşıldı. Onunda ameliyat masrafı 150 TL. tutuyordu.Bu arada biz kedi sevenlerin takip ettiği bir sayfa var. İsmi ''Her Eve Bir kedi ".. Bu sayfaya bir yardım çağrısı attım. Sayfa sahipleri, her zamanki duyarlıklarıyla, bize cevap verdi. Ve Tüylü'nün fotoğrafını yayınladılar. İki kediciğin de ameliyat masrafı için gerekli olan para bir hafta içinde toplandı.

Yorum yapan, paylaşan ve yardım gönderen insanlara tekrar tekrar teşekkür etmek istiyoruz.

Allah razı olsun..İyi ki sizin gibi insanlar var. Özellikle Derya hanım, bizi nasıl mutlu ettiniz, bilemezsiniz. Bize ulaşırsanız size Tüylü hakkında bilgi vermek isteriz.
Sayenizde  İki ameliyat için hiç bir borcumuz kalmadığı gibi, aradan bir minik kediciği daha ameliyat ettirmiş olduk.



Tüylü'nün Bacak ve Göz Ameliyat Masrafı : 550 TL.
Küçük Kedinin fıtık Ameliyatı: 150 TL.

Yardım yollayanlar iyi yürekli insanlar
Fizyoterapist Dr. Ahmet Doğan 100 TL.
Makyaja Yeni Başlayan Kız 20 TL.
Bugün Kozmetik Konuşalım 20 TL
Reyhan Yılmaz 30 TL
Recep Yaşar : 55 TL
Lütfiye Taşdemir : 60 TL.
Necla Usta : 150 TL
Güler Çakır Kalyoncu  20 TL.
Emine Yılmaz: 100 TL.

"Her Eve Bir Kedi" Sayfası yardımları

Özcan Uluerler : 50 TL.
Başak Yazgan : 40 TL.
Derya Dinç: 300 TL.


.
Şu an Tüylü Aliye Annesinin evinde. Ufak bebek ise bende kalıyor. Tüylü'nün görüntüsü, bakmaya dayanacak gibi değildi.Ama arkadaşım onu bağrına bastı. Çoğu insan elini süremezken, onu aldı evine getirdi, şimdi yatak odasında onun bütün ihtiyaçları ile ilgileniyor.

Ameliyattan Sonra Tüylü:




Fıtık ameliyatı olan Boncuk :





15 yorum:

  1. Çok sevindim .Allah razı olsun duyarlı insanlardan

    YanıtlaSil
  2. Tüylüyü yemelere öpmelere sevmelere doyamam!

    YanıtlaSil
  3. canım çok duygulandım allah razı olsun herkesten bitanem goncam sendende allah razı olsun iyiki varsın seni seviyorum arkadaşım ( aliye )

    YanıtlaSil
  4. İyi yürekli insanlar çok yaşasın

    YanıtlaSil
  5. Shemellon, siz ve sizin gibi iyi yürekli insanlar iyi ki varsınız, .... sözler kifayetsiz kalıyor..

    YanıtlaSil
  6. Şu minnacık masumların başlarına neler geliyor Allah'ım ya :(
    İyi ki varlar gerçekten Gonca. Sende iyi ki varsın, güzel kalpli insan.

    YanıtlaSil
  7. Çok iyi bir insansın. Ufak da olsa bir katkım oldu ne mutlu bana. 2 pk sigara parası belki ama az çok demeden birleşince neler başarılıyor? Hala maaş almış değilim, eğer alsaydım daha da yardım edecektim. İnşallah bundan sonrakilere, gücüm yettiğince.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiminin parası, kiminin duası canım. Az çok fark etmez, bak toplanınca neler başarılıyor. Hasta hayvancıklar olmasın:(

      Sil
  8. Ne kadar güzel bebekler bunlar Allah binlerce kere razı olsun..Tabi veterinerleri de anlamıyorum bazen biz de götürmek istedik kedi ve köpekleri milyarlar istediler..bu garipler zaten sokakta sahipsiz..bazı şeyler para değil ya keşke veteriner olsaydım da kendimi onlara adasaydım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor bir iş olduğu kesin. Ama çok katılar,gerçekten anlayamıyorum bende.. Ya bu işi zorla yapıyorlar, yada bu işte bu kadar katılaşmışlar, anlamak çok zor

      Sil
  9. gonca'cım bu dayanışma çok mutlu etti beni.bende yıllar önce bir taksinin çarptığı zavallı bir köpeği ameliyat ettirmiştim eşimle.sokaklarda kendi kaderlerine terkedilen çaresiz onca hayvanın başına neler geliyor hergün.bloğun aracılığı ile hayvan dostlarımıza yaptığın iyilikleri çok takdir ediyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok mutlu oldum. İki kedinin de sağlıkları iyi ama yuva bulmamız gerekiyor onlara..Bu blogu bu iş için kullanmak beni de sevindiriyor. Ama arada sizi sıkıyor muyum acaba diye düşünmeden edemiyorum://

      Sil
  10. ne kadar güzel sevindim.yardım edenlerden de allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  11. yazdım yazdım kayboldu nedendir anlamadım
    güzel yüreğinize sağlık allah razı olsun sizden
    hani ogün bizim sayfamızada yorum bırakmıştınya ablası halen nohut bizde
    vakit geçmeden bilirsin herkes bebek iste büyüğünce istemez bizide paylaşırmısın elin uğurlu gelir ablası
    hatta ben çeyize 10kg luk mamada eklerim;) birde istanbul içinde ulaşımıda sağlarım;) yeterki güzel bir yuvası olsun
    http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2013/09/sartsiz-hediye.html
    bu buz havalarda tüm canlar güzel yuvalar bulsun

    sevgilerimle
    tıldız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım ya Nohut için hemen paylaşıyorum.

      Sil