26.9.13

Lea Missi & Teo Aşkı :)

Pek büyüdü benim bebeklerim. Daha dün minicik evde zıplıyorlardı. Şimdi de zıplıyorlar tabi, yaramazlıkları hiç bitmiyor. Arada uyudukları zaman ev sessizleşiyor. Şu an öyle bir an, onların uyku vakti. Yeni evlerine alıştılar. Teo evin tek erkeği olarak oldukça keyifli:) Benim tombiş oğlum 6 aylık ama tam 4 kilo oldu. Lea Missi ise hiç büyümüyor. Minicik ince uzun bir kız olacak kalacak sanırım:) Tarçın tam bir abla oldu. Kocaman uzun iri kemikli kızlar olur ya, aynen öyle. Artık yaramazlık yaptıklarında ben bağırdığımda hızla kaçıyorlar. En büyük zevkleri mutfağa ve banyoya girmek, birde yatak odasının kapısı açık görürlerse, direk içeri girip, bizim koca yatakta keyif yapmak istiyorlar. Ama ne yazık ki bu üç yer onlara yasak. Sadece mutfağa yemek yemeğe giriyorlar. Kediler aslında yasak falan dinleyemeyen canlılardan:) Ama evin kurallarına uymak zorundalar.

Geçen gecelerden birinde yaramazlıktan yorulmuş halde uyurken bu pozu yakaladım:)
Çok şirinler değil mi?





14 yorum:

  1. :) Bizde de Hera'nın yatak odası ve mutfağa girmedi yasak. Geçen gün yürüyüşten döndükten sonra patilerini sildim ve bezi yıkamak için lavaboya gittim. Ben bezi yıkarken o da içeriye koştu. Sandım ki su içiyor. Peşinden gidip bir baktım kiii hatun benim yatağa bir güzel kurulmuş, yatmış. Beni görünce hemen topukladı tabii :) Yasaklara çoğu zaman uysa da canı isteyince yasak masak dinlemiyor maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her fırsatı değerlendiriyorlar:) Ama yinede onlarla yaşa çok şeker. Bence bir çocuktan daha uslular kesinlikle. Şimdiki çocuklar hiç söz dinlemiyor:)

      Sil
  2. çok tatlılar keşke benimde daha çok kedim olsaydı. ama bu şartlarda ancak bi taneye bakabiliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ah çok tatlı görünüyorlar Gonca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün gün böyle , alt alta üst üste uyuyorlar:)

      Sil
  4. Aaay yarabbim şirinliklerine bak ya. Maşallah. :)

    YanıtlaSil
  5. yerimm ben bunlarıı yaa ne tatlılarr :)

    YanıtlaSil
  6. inş hep böyle uslu uslu yatarlar :)))))))

    YanıtlaSil
  7. Çok ama çok güldüm şu yarış ne demek şimdi ya :-) benim de arkadakiler kollarımı yalıyor bu ara ne demek onu da bilemiyorum :-)

    YanıtlaSil
  8. Çok ama çok tatlılar :) Sokakta bulduğumuz 4-5 aylık ankara kedisine bakıyoruz ev arkadaşımla birlikte bizde iki haftadır, çok tatlı çok şirin ama salon mutfak bir olduğundan bara çıkmaması gerektiğini bir türlü öğretemedik.. Veterinerimiz bağırın dese de sağır olup olmadığını da çözemedik, zamanla anlarsınız falan dedi ama canı isterse duyuyor istemezse duymuyor gibi, ismini de pek sallamıyor şu ara :) İnternette de poposuna ya da burnuna vurun falan yazıyo ama tatlı tatlı bakıncada kıyamıyor insan :) önerebilceğiniz bir teknik bir şeyler var mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım, bilsem o taktiği yazmaz mıyım. Ama gel gör ki senin yaramazlar gibi, bizimkilerde hiç oralı olmuyor..Gerçi biz su doldurulan fısfıs ile korkutmuştuk. Masanın üstüne koyup , göstermek bile yetiyordu. İsimlerini anlamadıkları da çok açık:) Sadece Teo çok alıngan, poposuna vurunca, kaçıyor. Uzun süre kendi odasında yatıyor ve kapris yapıyor bize:) Kızlar ise hiç tınlamıyor. İstediğin kadar vur falan yine eğer oraya çıkacaksa çıkıyor , yapacaksa yapıyor:)

      Sil
    2. Kedi bakımında çok cahil olduğumuzdan biraz köpek muamelesi yaptık, seslendiğimizde döner oyun topunu getirir, kızdığımızda alışır gibi.. Ama onun kurallarına uyum sağlıyoruz bizde yavaş yavaş :) Biz sokakta bulduğumuz için kedilerin yıkanmayacağını bilsekte dayanamadık ve yıkadık tabi Mia çok korktu ve şimdi banyoya kesinlikle girmiyor, sanırım su tabancası işe yarayabilir, yani umarım :) Teşekkür ederim :))

      Sil
    3. bende 15 sene sürekli köpek bakmış biri olarak. İlk kez 3 kediye evde sahibim.( Yada onlar bana sahip, henüz bu konuda anlaşamadık:) Bende 2 haftada bir yıkadım, bebekken. Ama şimdi yıkamıyorum, çünkü yıkamama izin vermiyorlar. Bakıyorum temizler, arada sabunlu su ile siliyorum patilerini falan:)

      Sil