21.9.13

Header - Nesneslis





Üstünüze afiyet bu ara pek bir tembelim..:) Mevsim geçişleri ve dolunay beni de vurdu.. Bir uyuyasım bir yatak döşek yatasım var, sormayın. Bıraksalar elimi kolumu kaldırmam. Yeni eve taşınınca, hayırlı olsun için eski komşularımı ağırladım bugün:) Eski deyince kötü oluyor böyle. Gerçi yeni komşularım da yok. Kimseyi görmedim. Bir tek üst komşulardan bir teyze geldi hayırlı olsun için, gerisini tanımıyorum.:) 

Bu kadar tembellik arasında, bir iki header yaptım tabi. Bunlardan birisi Nesneslis'in blogu. Kendisi yeni bloglarımızdan. Her konuda yazıyor. Üstelik makyözlük yapıyor. Bir de yine tabi çevremdeki güzel terazi burçlarından birisi. Sanki blog dünyasını kaplamış gibiyiz:) Sanırım biz bu iş için doğmuşuz. Yaz yaz dur:) Sanatın her dalında baş köşeye kurulmaya adayız. :) Ben nesneslis'i çok sevdim. Sizinde seveceğinize eminim.Baksanıza ilk header da ki bütün yüzler ona ait. Bin bir surat Neslihan:)

Benim için çok anlamlı ve beni utandıran bir yazı yazmış:) Yaptığım şey küçük ama edindiğim dostların yüreği çok büyük. Teşekkür ederim..


1 yorum:

  1. Bende inanın sizi çok sevdim..Tekrar tekrar burdan da teşekkür ederim .Terazi burçlu olmak ayrıcalıktır :)

    YanıtlaSil