1.9.13

Header - Gülümse Yüzüme



Bu gördüğünüz iki şirin header da sevgili Yasemin için hazırladım. Kendisiyle kediler için yaptıklarıma gösterdiği ilgi sayesinde tanıştık. Ve onu tanıdığıma çok seviniyorum, çok çok fazla ortak noktamız var. Bir kere ikimizde kedi bakıyoruz. uğraşlarımız, düşüncelerimiz, fikirlerimiz çok benziyor. Oda hayvanlar için elinden gelen ne varsa yapmaya çalışıyor. Üstelik aynı memleketli olduğumuzu öğrendik, konuşurken son anda burcumuzun da aynı olduğunu öğrenmek sürpriz oldu bizim için:)


Blogunu ellerime bıraktı, bende içimden geleni yaptım. Umarım beğenirsiniz.

Öncelikle beni bulduğun için teşekkür ederim..
Sonra yolladığın mamalar ve hediye için...ve harika yazın için

Sevgiyle Kal...

4 yorum:

  1. Gülen kızlı header gerçekten çok şirin.Güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım ikisi de çok güzel ama gülen kızı çok beğendim. Yasemin Hanım'da güle güle kullansın yeni headerlarını :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş arkadaşın bloguna çok yakışmış ellerine sağlık cnm ya

    YanıtlaSil
  4. Benim için uğraş verdin ve iki güzel headeri ortaya çıkarttın, ben sana teşekkür cevabı yazmakta geç kaldım. Ellerin dert görmesin beni çok mutlu ettin birincisini kullanmaya başladım.
    Kızlı olanıda bir süre sonra kullanacağım teşekkür yazımı hemen yazacağım.

    YanıtlaSil