16.8.13

Kedi Mamalarımız Geldi !!! Gülümse Yüzüme


Blog isminin şekerliğine bakar mısın? Şu an ki ruhsal durumuma cuk oturdu. Beni tanımaz etmez, ama benim yüzümü öyle bir gülümsetti ki, bunu hiç bir şeye değişmem. Dün kargocu geldi, her zaman ki gibi saat tam 11:00 de, elinde devasa büyüklükte bir paket. "Bu sefer sanırım yanlış getirdiniz sanırım" dedim. "Yoo size "dedi. Ama ben kedi kumu istemedim, kedi kumlarım bu kadar büyük oluyor genelde. İçinde kedi maması olacağı aklıma bile gelmedi. Paketi zorla içeri soktum.Açtım, tam 15 kg kocaman devasa bir kedi maması paketi.. Allah'ım bu sokak kedilerini 3 ay sabaha akşam doyurur dedim.

Bu harika paketi yüreği kocaman insan Gülümse Yüzüme blog'un sahibi sevgili Yasemin yollamış. O insanları hayvanları gerçekten çok seviyor. Kendisininde kedileri var. Hayvan seven hayvan sevenlerin halinden anlıyor. Bunu artık o kadar yoğun hissediyorum ki..ve her gün iyi ki kedilerim var diyorum. Yoksa saçma sapan insanlarla ve muhabbetlerle bir ömür sürüyor olacaktım..



Yasemin bu kocaman hediye ile kalmamış, birde kedi maması kabı hediye etmek istemiş. Bunu sokağa koyamayacağımı düşününce, benim kediler için hediye etti. Bizimkilerde pek sevdiler Yasemin ablaların hediyelerini, koydum mamalarını , pıtır pıtır yediler. Lea kuru mama yiyen ve seven tek kedim. Diğerleri yaş mama ile karıştırıp yiyor. İlk o denedi mama kabını:)

Şu an Necla abla, ben ve Aliye ile kızı Elif üçümüz kedi mamalarını sokağa ve kedilerin görebileceği yerlere bırakıyoruz. Mamaları gelip benden alıyorlar, paket paket veriyorum. Daha çok kediye ulaşmak için daha çok bayan bulmam gerekiyor:)

Binlerce kez teşekkürler.
İyi ki varsın ve varsınız..

Kedi Mamamızı yollayan blog
Gülümse Yüzüme






4 yorum:

  1. Ne kadar güzel ayrı bir mutluluk olsa gerek

    YanıtlaSil
  2. Yolladığım mamaları afiyetle yesinler ,senin bukadar mutlu olman beni çok memnun etti. Diyorum ya senin vesilenle benimde sokaktaki hayvanlara bir katkım olsun bundan başka bişey istemem. Blogumdada dediğim gibi (İstiyorumki her insan gülümsesin,tebessümle baksın birbirinin yüzüne) Dünyadaki en güzel duygulardan biride sanırım ,yararlı birşey yaptığını görüp zevkine varmaktır.

    YanıtlaSil
  3. Dünya küçük derlerdide inanmazdım.Demekki her sabah balkondan pist dediğim pisicil Lea :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok şaşırdım:) Üstelik biz seninle tanıştık Fulyacığım. Senin kaldığın evi satın almak için evini gezip, kaplumbağalarını sevmiştim:)

      Sil