21.8.13

İŞTE BAŞARININ ANAHTARI


Ahmet Şerif İzgören'i tanıyanlarınız vardır mutlaka. Kendisi kişisel gelişim uzmanı. Yazdığı bir çok kitabı var. Ben bir çoğunu okudum. Seminerlerde ki videolarını izledim, ara ara da izlerim. İnsanın bakış açısını çok geliştiren, düzenleyen ve ışık tutan biridir kendisi..Ahmet bey hayatın da başarılı olmak isteyenler için yapmaları  gereken başlıkları belirlemiş. Ben çok beğendim. Umarım işinize yarar ve uygulamak istersiniz. Bu maddeleri zaten uygulamayı bilen kişi hayatında kişisel başarıya ulaşmış demektir.


İşte başarının anahtarı ;

Dost olmak ,
Dürüst olmak,
Sözünde durmak,
Güler yüzlü olmak,



Önce kendine güvenmek,
Sonra karşındakine,
Yardımsever olmak,
Yalan söylememek,
Duyarlı ve ilgili olmak,
Nazik ve saygılı olmak,
İyimser ve pozitif olmak,
Sabırlı ve istikrarlı olmak,
Başarıların tadını çıkarmak,
Sadık, cömert, azimli olmak,
Adil, uyumlu ve kararlı olmak,
İyi düşünüp doğru karar vermek,
Birlik beraberlik içinde yaşamak,
Disiplinli, planlı, programlı, sistemli olmak.

Kitaplarına buradan bakabilirsiniz.
Videolarını da buradan izlersiniz.
Facebook sayfası için buraya bakabilirsiniz

6 yorum:

  1. Bu yazdığı başlıkları toparlayınca aslında "insan olmak" gibi bir tanıma ulaşıyoruz. Yani "insan olmayı başaran, her şeyi başarır!" sonucu çıkıyor karşımıza:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle sevgili Gonca.Keşke biraz daha fazla insan olabilirsek..

      Sil
  2. Hıdır kişisel gelişiyor'u okumuştum. çok eğlenceli bir yazar.Paylaşım için teşekkürler okurken eğlendim. Ve herkes burada anlatılan gibi olabilse, bende dahil.

    YanıtlaSil
  3. galiba bir sabırlı değilim, ondan bu başarısızlığım (:

    YanıtlaSil
  4. kitapları da seminerleri de çok keyiflidir. bir kaç kez katılmıştım

    YanıtlaSil
  5. Ahmet Şerif İzgören'i bende çok severim, kitaplarının çoğunu okudum, ODTÜ'de seminerinede katılmıştım. Dünya kişisel gelişim yazarlarının daha çok evrensel güce bağlayıp okuyucuya inanç vermeye çalışmasındansa İzgören'in bizim dinimizde Allah sevgisi ile iman gücüyle insanı güçlendirmeye çalışması benim daha çok hoşuma gidiyor. Dip not: bunu yobazlıkla değil, bilimle ,ilimle, çalışkanlığı aşılayarak yapması benim için en önemli şey...

    YanıtlaSil