14.7.13

Header - Deniz'in Şarkısı




İstek listemde Deniz'in sırası gelmişti ama ben bir hafta geçirdim. İstek yorumun da "Fotoğrafımı  kullanır mısın?Çevresinde sarmaşıklar falan olsun "dedi. Ama içime sinmiyor öyle bir şey yapmak. Bence o deniz'in şarkısını anlatmıyor diyorum.Aklımda sürekli Deniz'in Şarkısı, deniz'in şarkısı ismi dönüp durarak arşivi kurcaladım. Bu arada blogunu inceliyorum, üç gün açıp kapattım photoshop programını, header boyutlarını verdim, ortasına Deniz'in profil fotosunu koydum, kaydettim.



Deniz aşığım ben, bu yaz henüz yakınına bile gidemedim. Ama vektörlerde içim gidiyor her deniz, kum dalga balık gördükçe..Sonunda kişi isteğini göz ardı edeceğim dedim. "Gonca içinden ne geliyorsa yap , beğenmezse başka yaparsın artık." Sonra ilk bu kızı kondurdum, aynı profilde ki Deniz'in gözlüğü duruşu, bir kafasında, elinde çiçekler eksik, hem de saçları uzun azcık, neyse Deniz'in saçları da uzar elbet:)

Yolladım gitti, üzerinde bir kaç rötuş yaptık gece, son halini aldı..Bugünde girip blog ayarlarını üst menüyü düzeltim, başka bir menü kodu kullandığı için, menülere renk, şekil verilemiyordu.
Beğendi Deniz, ben de çok beğendim.
Ben beğenmediğim şeyi kimseye yollamıyorum, ilk benim beğenmem lazım. Bence onu anlatıyordu. Profilin de o kadar çok şey yazmış ki. Okursunuz.

Teşekkür yazımı da yazdı, kedi mamalarım da pazartesi yolla çıkacak, daha ne olsun. Bu günü de hayırlı bir iş yaparak geçirdim. Mutluyum.

Güle güle kullan arkadaşım:)



2 yorum:

  1. Çok ama çok teşekkür ederim canım emeğine sağlık harika oldu!

    YanıtlaSil
  2. oooo çok şık olmuş :)
    ben de, ben de,ben de :)

    YanıtlaSil