3.6.13

Header - Modalı Anlar


Ne çektim senden Leman:)
Pembe kurdele olsun, yok yok kurdele değil, papyon olsun.. Kafamda pembe fiyonk, pembe fiyonk diye diye , pembe kurdele veya papyon diyarına doğru uzun bir yolculuğa çıktım. Pembe kurdeleden bol bir şey yok tabi, ama benim istediğim yok.Sonra pembe kurdeleli bir  kıza vuruldum. Yaptım ettim. Yolladım. Ama tabi Leman benim kıza vurulduğum gibi vurulmadı.:)) Pembe puantiyeli, dantelli, insansız olsun dedik. Bu seferde puantiyeliler dünyasında bir patinaj yaptık.. Cıks bu da tutmadı:) Dedim ortaya karışık yapacağım. 
"little little in the middle" headerımız böylelikle ortaya çıktı..

Teşekkür yazımı da ve headerı buradan görebilirsiniz.



6 yorum:

  1. hehe çok güzel olmuş fiyonk fiyonk diye diye sonunda çok hoş birşey çıkmış ortaya

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş fillere bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. Ne çektin benden be Gonca :) Sende unutulmaz olacağım bu gidişle ne dersin? Tekrar ve tekrar teşekkür ediyorum en güzel header benim ki :))

    YanıtlaSil
  4. offf catlıyorummm bana ne zaman sıra gelecek:)

    YanıtlaSil