10.6.13

Header - Kardelen Blog

Sonunda header yapmaya dönebildim. Diğer işleri halledince, istek listesine kaldığım yerden devam ediyorum.
Bu günkü header da Kardelen Blog ait. Kendisinin blogunu izliyordum. Bir gün okuyucularından blog'u hakkında bir yorumu yayınlamıştı. Yorumda "blog'un iyi hoş ama tasarımınız kötü, geliştirmelisiniz" yorumunu görünce, bu sefer kendisine ben header yapmayı teklif ettim:) Aslında bu header geçen hafta yapıp yollanmıştı. Ama nedense herkes bana biraz geç dönüyor. Hatta kullanmaya başladıklarını ziyaretlerimde anlıyorum.. İki headerdan bu yaptığımı beğenmiş olmalı.. Güle güle kullansın.

Teşekkür yazım yayında:)


4 yorum:

  1. ben size mail attım:(
    attığım mail dahi duruyor bunu beğendim diye :( ötekini de beğendim ama bu bana daha uygun diye...
    mynetin suçu vallahi benle ilgisi yok...
    yazınızı da yazdım şu an yayınlıyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana ulaşmadı sanırım mail, sorun değil:)

      Sil
    2. http://kardelenkardelen2220.blogspot.com/2013/06/header-olmusmu-genclik.html

      Sil