5.6.13

Header - The Blonde Things

Türkiye de ki bütün olaylara inat, ben Photoshop programımı açıp harıl harıl header yapmaya devam ediyorum. Ben ancak böyle mutluyum..Blogum da bir siyaset, bir protesto, bir direniş görmek, duymak, yazmak işitmek istemiyorum..Hayatımda hiç takım tutmadım, hiç bir partiye inanmadım. Hiç bir sanatçıyı fanatik beğenmedim, Dünya malına, mülküne, insanına bir bağlılığım, bir bağım yok..Direnmek, kızmak, kahretmek, incitmek, üzmek, ağlanıp sızlanmak, kalp kırmak ruhumda yok.. Ben Terazi burcuyum. Eşitlikten başka derdim yok. Öfkeyle oturan, zararla kalkar. Farklı düşünceler de , inançta, kültürde bir çok arkadaşım, eşim dostum var.. .3 üç günlük dünyada paylaşamadığım bir şey olsun istemiyorum. Ne bir parti için, ne bir insan için, ne  bir yakınımı kırarım, ne eşimi , ne sevdiklerimi, ne arkadaşımı..Üzgünüm sizin gibi değilim, size karşı da değilim. Nasıl yaşamak , nasıl davranmak istiyorsanız davranın, ama çevrenizdekileri inançları uğruna kırmayın..

Benden bu konuda bu kadar:) Şimdi gelelim, kime ne yaptık:)

Bu güzel header da The Blonde Things bloguna ait... İpeğin blog ismi ve teması sarışınlar:) Sarışın diye aradığımda , çok seksi şeyler çıktı. Sarışınlık seksi kadın demekmiş, bunu bir kez daha anladık. Hem sarışın, hemde masum olmalıydı tabi bizim kız..İlk yaptığım kolaj çalışmasını istemedi.Nasıl bir şey istediğini sorunca, ona böyle bir şey yaptık. Çokta hoş oldu.. Bu çizimleri kim yaptıysa elleri dert görmesin. Hepsi gerçekten harika, elimde bu çizimlerden bir kaç tane daha var. Onlar da sahiplerini bulur elbet:)

Sevgili İpeğin benim için yazdığı yazısı..

Miraç Kandili hayırlara vesile olsun.





8 yorum:

  1. İkisi de güzel ama llki çok güzel olmuş canım :) bu sarışın kızlı header dan bende istiyorum :)) Elindeki diğer sarışın fıstıklardan birine talibim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana tam üç tane yapmıştık Büşra:) Sırada bekleyen sanırım 20 kişi var:)

      Sil
    2. o zaman şansıma küsüyorum :))

      Sil
  2. Oy oy ne kadar güzel olmuş cnm ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım! Emeğine ellerine sağlık! Müracat için nereye başvuruyoruz :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi buraya alalım http://shemellon.blogspot.com/p/header-istekleri.html
      :)

      Sil
  4. Offff kıskanmamak elde değil, yine döktürmişsün:)
    Canım ben nihayet gecikerekte olsa sana bir teşekkür yazısı yazdım, okumak istersen;
    http://hayalgemisinde2kisi.blogspot.ch/2013/06/aslna-bakarsanz-gezi-park-direnisinden.html
    tekrar teşekkürler:)

    YanıtlaSil