15.6.13

AMPHITRITE HEADER

İsmi Amphitrite, olan bu blog için header yaparken, anlamını merak ettiğim halde, bakmadım .Bitirdikten sonra ya bu "Amphitrite" nedir ki acaba? derken google bir araştırma yapayım dedim  Amphitrite yunan mitolojisinde denizler tanrısı Poseidon'un eşiymiş. Ayrıca deniz dibi tanrıçası olanarak biliniyormuş. Anlamını öğrenseydim, gerçekten bu deniz tanrıçasına uygun bir header yapardım.. :) Yunan mitolojisini de severim hem..

Teşekkür yazımı, buradan okuyabilirsiniz.


Edit: Bu yazıyı yaparken dayanamadım, deniz tanrıçası olan bir tane daha yaptım:)

2 yorum:

  1. Ben özellikle bu ikinci ve üçüncü headerı daha çok beğendim blog ismi ile çok uyumlu geldi denizin dibinde bir kız çıkıp gelmiş gibi :)) çok hoş..
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Harikasin:-) hepsini cok begendim ama ya napsam simdi bilemedim:)

    YanıtlaSil