21.5.13

Header - Lame & Dore

En çok bu header için uğraştım desem yeridir. Sevgili sahibesinin, hayallerine, isimlerine, amaçlarına ve renklerine uygun görsel bulmak ve bunu aktarmak için sanırım iki gün interneti ve bildiğim bilmediğim vektör ve çizim sitesini dolaştım. Sonunda tam olmasa da blog' un içeriğine ve ruhuna uygun ortaya böyle bir header çıktı:)
Biliyorsunuz ben çizim yapamıyorum. Yani bu ayrı bir yetenek, ilüstrasyon bilmem gerekiyor. Çok isterdim ama henüz işin o kısmında değilim. Şimdilik hazır çizilmiş şeyleri bir araya getirebiliyorum. Bu çalışmaların hepsi bunlardan ibaret:)

Nasıl güzel bir teşekkür yazısı yazmışlar bana, bayıldım bayıldım..


2 yorum:

  1. Bayıldım bayıldım çok güzel Goncacım:) döktürmüşsün vallahi:)

    YanıtlaSil
  2. Canım yaaa cok teşekkür ederim, gercekten üzerinde cok emek harcandığı belli, birde sanırım bu header cok kendine "özgü " oldu :) benim tarifime cok yakın birşey cikti , tekrar emegine saglık , sevgiler!

    YanıtlaSil