29.5.13

Header - İblog


İblog

Gerçekten de çok değişik işler bunlar :)
Nasıl bir heyecanla yazıyorum bu postu bilemezsiniz. Şimdi ben 3 gündür şu blog için bir header yapamadım..  Şu an kullandığı headerı aslında ben sevmiştim, ama kendisi sıkılmış olacak ki başka istedi.Bir tane yaptım, içime sinmedi ama yolladım. Sahibesi, daha çok teknolojik konularda yazdığı için, bilgisayar kullanan şirin bir kız istedi. Oturdum şirin kızlar aradım. Yok yok , var da yok. İnternet aleminde hem vektör, hem şirin hem gözlüklü, bilgisayar kullanan kız eksiği var ..:)



Sonunda buldum bir kaç tane ama, şimdikinden çok farklı olmadı. Dün gece kendime kolaj çalışması şeklinde heder denemesi yapıp gecenin 4 de attım. Biraz öncede görsel arşivini tararken, bilgisayar kullanan bir kız gözüme çarptı:) İşte bu dedim. Kondurdum ortaya, yanına çiçek, böcek,şemsiye, cupcake, derken ortaya bu çıktı.

İşte bu..İşte bu ya:) Bunu beğenmezse ben bu işi bırakırım:) Işın hızıyla yollandı, ışın hızıyla cevap geldi..:)

Bu da gelen cevap:

ohhhh vallahi de buu :) bi öncekileri biraz çocukça gelmişti ama varyaa bu tam istediğim gibiiii, on numaraaa süperrrr ay çok sevdimmmm :) :) valla süüpersin ne desem bilemedim :*



Sizce de bu değil mi?:)



4 yorum:

  1. En çok beğendiklerimin arasında oldu güle güle kullansın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. işte benim header'ımmm:D ellerine kollarına yaratıcılığına sağlık valla nası beğendim anlatamam cidden çok çok çok sağol canım benim :*

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık ^.^ bi ara bana da el atsan ne mutlu olurum :))

    YanıtlaSil