27.5.13

Header - Benimle Herşey

Kendi güzel, blog  ismi güzel, artık header'ı da çok güzel. Daha ne olsun..:)
İdil, mesajında kişilikli bir header istiyorum yazınca, benim için akan sular durdu. Kişilikli bir header nasıl olur diye, tabi onu anlatmalı şıp diye.. Bir kaç deneme yaptım sonra sarışın bu hatunu görünce , olsa olsa bu olur dedim.. Bitirdikten sonra mesajını atım gelen cevap mesaj harikaydı:) 

çok ama çokkk teşekkür ederim.. mailim de sizden gelen bir mail gördüğümde heyecanla açtım ve ''amannn tanrımm'' dedim.. o hiçç vazgeçemediğim sarı saçlarım harika :)) göğüs dekoltesi tek tercihimdir hele bir de V yaka olursa :)) sürekli taktığım büyük halka küpeler :)) yok artık yani yok böyle bir şey.. kesinlikle insanları tanımadan anlamak gibi bir yeteneğiniz var.. beni çok mutlu ettiniz ellerinize ve emeğinize sağlık.. hemen bloğumdaki yerini aldı bile..


Sarışın kız seçmiştim, ama küpe ve v yaka sevmesi güzel bir tesadüf oldu.. 
Benim içinde bir teşekkür yazısı yazmış, bayıldım.

Ben de teşekkür ederim.:)

Sevgiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder