3.4.13

BUMERANG SÜPRİZİ

Az önce, kargo geldi. Üzerinde bumerang yazınca şaşırdım gerçekten. Bumerang'ın bir şey yollayacağını hiç düşünmezdim. Meğer, bumerang sistemini en iyi anlatan blog  olduğum için bu hediyeleri kazanmışım..Hatta bu ara, bumerang'ın bir şeyde kazandırmadığı gerçeğini düşünüyordum. Gösterimlerde tahmini kazanç miktarı yazıyor ama onu kişiye ödemiyorlar.. Bunun ne olduğunu bilen varsa yazsın lütfen:)




Hesabımda hala cep telefonumu eklediğim için 5.00 TL bonus duruyor.. Bir reklam yayınladım 2 TL Ama reklamı yayınladıktan sonra zaten 3 gün reklamı duruyor, üstelik bir hafta geçiyor ondan sonra 2 TL. hesaba ekliyorlar. Yani anlayacağınız 100 TL bulmak yıllar alabilir.:) Neyse hemen hediye paketini açtım. Sanırım her üye olana yollanıyor.. İçinden Nur Bilge Ceylan'ın kalınca bir kitabı, 2 güzel not defteri, 2 kalem, bir deste oyun kağıdı, 5 tane kitap ayracı, Bumerang yazan bir bandana ve ne işe yaradığı bilmediğim yuvarlak iki renk bardak altlığı yada kitap ayracı gibi keçeden bir şey çıktı..Bana da böyle hediyeler gelsin diyorsanız, benim promosyon kodum ile üye olabilirsiniz. T215EA2E, bu kodla üye olan birisi varsa, bile henüz ben göremiyorum..

Kendilerine teşekkür ederim. Şimdilik gönlümü aldılar:)

3 yorum:

  1. sürprizi de gördüm ya kesin üye olurum artık ama sık sık yapılmalı böyle sürprizler :)

    YanıtlaSil
  2. Reklam miktarların blogun büyüdükçe değişiyor bu arada, ben de 2 tl ile almıştım ilk reklamımı, şimdi 25 tl geliyor... Hatta 70 tl alanlar falan da var reklam başına.:)

    Bol kazançlar dilerim, hediyelerini güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Melo, tamam o zaman devam edebilmem için sebebim oluyor..

      Sil