18.3.13

OJELERİNİZ BOZULMASIN DİYE

10 wearable nail art soakers
Şimdi efenim ojenizi sürüyorsunuz, sonra bunları tek tek parmaklarınıza takıyorsunuz. Sonra kuruyana kadar istediğiniz gibi evinizde dolanıyorsunuz..Hani aman çarptım, aman bozuldu, aman ojem ne hale geldi derdinden kurtuluyorsunuz. Bana çok lazım . Çünkü ben oje sürünce,öyle kurusun diye bekleyebilen biri değilim..:) Mutlaka çişim falan gelir, koşa koşa tuvalete giderim, hop gitti oje:)  İnsanlar düşünmüş bu tür kızlara bundan lazım demiş yapmış:)

18 yorum:

  1. çok eğlenceliler. yastık izi deseninden de kurtarır bunlar. neymiş ki acaba ismi?

    YanıtlaSil
  2. Tam benlikmiş bunlar ::D Oje sürdüm mü sürekli ellerini kullanma zorunluluğu hissedenlerdenim bende :))

    YanıtlaSil
  3. aslında hem mantıklı hem tatlı :) ama sonuçta bunlar varkende iş yapılmazkii alıp sıkılana kadar kullanmak lazım :)

    YanıtlaSil
  4. çok iyi fikir. çoğu zaman ben de bozarım ojeleri:))
    bana lazım demek ki:)
    teşekkürler paylaşım için.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben bunlardan almıştım geçen yıl çok da işe yarıyorlardı ama benim ufaklıklar kaybetmişti bir çoğunu, tavsiye ediyorum bende...

    bana da beklerim sizi:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. WOWW, çok yaratıcı. İlk defa görüyorum :)

    YanıtlaSil
  7. süpeer işte tam bena çok lazım olan bir şey! o kadar kat sürerek nail art yaptıktan sonra kırk saat kurumuyorlar, sonra inadına kalkıp iş yapasım geliyor :(

    nerelerden bulabiliriz ki bunu ? :/

    bloguma da beklerim bu arada!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebay da satılırken gördüm:) Geldim bile...

      Sil
  8. Bana da lazım abla bundan ben ne zaman oje sürsem saçım alnıma düşer, telefona mesaj gelir, kapı çalar, suratım kaşınır...
    Ben bununla bile bozarım kesin içinde biyere deyer gene bozarım :D

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım tam benlik :) Acaba Türkiye de var mı ?

    YanıtlaSil
  10. Kurutucudan sonra bayıldım buna :) Tam benlik :)))

    YanıtlaSil
  11. ayy süper ya bayıldım bana lazım bunlardan :D

    YanıtlaSil
  12. benim içinn yapılmış buu mutlaka oje sürünce bir şeylerle uğraşırımm :D

    YanıtlaSil
  13. Süper fikirmiş gerçekten, hepimizin ortak derdi, oje ne zaman kuruyacak :)
    Teşekkürler

    YanıtlaSil