9.3.13

HOTEL TRANSYLVANIA - ANİMASYON



Vizyon Tarihi :23 Kasım 2012

Konusu: Dracula'nın beş-etli Hotel Transylvania'sına hoşgeldiniz. Burada yaratıklar ve aileleri yaşayabilirler, yeter ki insanlar onları rahatsız etmesin. Özel bir hafta sonu gecesinde Dracula dünyanın en ünlü yaratıklarını oteline çağırır: Frankenstein ve karısı, Mumya, Görünmez Adam, Kurt adam ailesi ve daha pek çoğu... Dracula'nın kızı Mavis'in 118'inci yaşgünüdür o gün. Dracula için tüm bu yaratıklara ev sahipliği yapmak sorun değildir, ta ki alelade bir adam otele gelip Mavis'ten hoşlanana kadar...Bu hareketli ve eğlenceli animasyonun yönetmenliğini ise Genndy Tartakovsky üstleniyor.



Animasyon bir film hastasıyım, bunun için bir facebook sayfası (Animasyon Film Arşivi )..bile açtım. Bütün animasyon film serisini de biriktiriyorum. 160 film oldu sanırım..Hotel Transyvania beğendim. Gayet eğlenceli, kaçırmayın, mutlaka izleyin..

4 yorum:

  1. izlediiim.
    animasyon bayılırıııım.
    en sevdiğim, küçük deniz kızııı.
    bi de neşeli ayaklar ve buz devri.
    :)))))
    nemoooo.
    :)
    madagaskaaar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, biz üst üste canımız sıkılınca açıp izliyoruz.. Madagaskar benimde favorim:)

      Sil
  2. Ben bunu hala izleyemedim.Ama sen hatırlatmış oldun bana,yakında kesin izleyeceğim :) animasyon seyretmenin başka bir zevki var

    YanıtlaSil