4.3.13

HOBBİT - BEKLENMEDİK YOLCULUK - FANTASTİK






Yüzüklerin Kardeşliği , İki kule ve Kral'ın Dönüşü serisini sinemada seyretmek çok güzeldi.. Bu serinin öncesini anlatan Hobbit çıktığını duyduğumda çok sevinmiştim.Sinemada gösterime girdiği tarihler de, ha bugün ha yarın derken aylarca beklediğim film , ben sinemaya gidemeden bitiverdi..Gerçekten sinema da izlenilebilecek filmler benim için fantastik filmler..Sonunda Hobbit, internet ortamına bu hafta düştü ve hemen indirdik ve dün gece izleyebildim.



Okuduğum film hakkında ki yorumlar çok iyi sayılmazdı. Ama benim beklediğim gibiydi.Ben çok beğendim. Gandalf'ı bir kez daha izlemek harikaydı. 3 film içinde geçen kapalı konuların bir çoğu bu filmde açıklık buldu. Cüceler'in evi neresiydi, neden yerlerini kaybetmişlerdi? Yüzük simego'dan Bilbo Bagginsin eline nasıl geçiyordu..Şimdi hepsi tamam Tabi film cücelerin ejderhayı öldürüp, memleketlerine henüz kavuşamadılar. Bu demektir ki Hobbit 2 yolda:) Ama bu sefer sinemada izleyeceğim kesin..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder