10.3.13

DUKANCILARIN YÜZ KARASIYIM

Düğünden sonra balayına gittik. Tabi Dukan falan hak getire.. Bozcaada'nın balıkları, sakızlı kurabiyeleri, midye dolmaları, biraları rakıları, mezeleri mideme indirdim..Düğün bitti ya. Stresli günlerin ardından, bir oh demek istedim. O ohlar, beni geri dönüş yoluna sürüklemeye başlayacağını ilk günler anlayamadım..Balayından sonra günlerde, dukana dönüp dönüp geri gelişlerim başladı.. Sabah dukan ile başlıyor akşam dukansız bir yemekle bitiyordu..Dukan falan kalmıyordu, anlayacağınız. Sürekli atak yapmaya başladım. En fazla 3 gün dayanıyordum.. Sonunda hop gelsin börekler, gitsin pastalar.. Tam 6 aydır bu durumdayım. Yani düğünden beri 7 kilo aldım. Susuz, olarak 76 çekiyorum. Ama biliyorum ki ben 78 kiloyum. Yani işte ben dukancıların yüz karasıyım.:). Bu blog ile birlikte yani dukan yıldönümüm de tekrar dukana merhaba demek istiyorum.:) Şu göremediğim güçlendirme ve koruma evrelerine ulaşamayan bana, lütfen bu sefer görmek nasip olsun..Bu sefer küçük hedefler koymak istiyorum. Mesela bir ay içinde 70 görmek gibi...

2 yorum:

  1. hayır!! dukancıların yüz karası aslında benim!!
    ben de düğünden önce 68 den 62 ye düşebildim. sonra balayında aynen senin gibi.. şimdi 66yı gördüm ama 68 e emin adımlarla gidiyorum derken yeniden dukana başladım. ama 2 gün atak yaptım ama onu da yarım yamalak yapmışım. içinde süt var oh protein diye dondurmaları yidim valla. içinde şeker olduğu hiiç aklıma gelmedi :) 2 kilo verdim ama sabah tartılıyorum 64 öğlen tartılıyorum 65 lan ne yedim de 1 kilo aldım. aç geziyom bildiğin.
    anlıyacağın dukancıların yüz karası aslında benim!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) güldürdün beni. Dondurmaları götürdün demek:) Kitabı okumadın sanırım.. Gerçi ben okudum da ne oldu şimdi 7 kiloyu aldım. Pazartesi yine başlıyorum. Ama bana pazartesileri yaramıyor ya:)

      Sil