25.3.13

Bumerang’dan “İkili Kazanç Sistemi” ile 100 TL Kazan


Ara ara size bulduğum kazanç sistemlerinden bahsedeceğimi yazmıştım. Ama bunlar kesinlikle düzgün içerik ve doğru kazançlar ve inandığım sistemler olduğu zaman ancak elimi klavyeye uzatırım, yoksa ne sizi ne de kendimi boşuna kürek çektirmek istemiyorum. Araştırmalarım da bir çok para kazan cart curt şeyler görüyorum, ama çoğu boş şeyler.. Adam kandırmaktan başka işe yaramıyor..

Bir haftadır, bumerang üyesiyim. İlk başta biraz karışık geldi, verdikleri şablonları ekleyemedim .Blog Hocam  yardımcı oldu.. O an bende reklam engelleyici uzantı Adblock var olduğunu anlayıp, kaldırınca düzeldi..Şablonları da eklemiş oldum..




Bumerang: Hürriyet web sitesinin, bloglar için kurduğu bir reklam ağı.. Yani hem onların kazanacağı hemde bizlerin kendimizi tanıtıp reklam yapabileceğimiz ve kazanç sağlayabileceğimiz bir sistem kurmuşlar. Eski blogcular, bumerang çok iyi biliyor. Benim anlatımım benim gibi yeni keşfedecek olanlar için:)


1.Üye olma: ,Bumerang üye olmak çok kolay.. Blogunuz olması yeterli...Bu arada üye olurken birinin referansı ile üye olursanız hesabınıza 20 TL. Sponsor olduğunuz kişiye de 20 TL hediye ediliyor. Yine bir nevi katlı sistem yani.. Ben bilmediğim için referansız üye oldum. Keşke birine faydam olsaydı../ Benim referansımla üye olmak isterseniz üyelik formunun altında bulunan bölüme T215EA2E yazabilirsiniz..


Üye olmak için: http://bumerang.hurriyet.com.tr/



2. Şablon ekleme: Üye olduktan sonra, şablonlarım kısmından beğendiğiniz bir şablonu seçiyor ve garget ekle > Html > verdikleri kodu yapıştırıyorsunuz. Bu şablon ile sayfanızda tıklamalar kadar, reklam ve gösterim hakkı kazanıyorsunuz..Benim şablon en alta, sağ tarafta, inceleyebilirsiniz..Hatta tıklayın:)


3. Link ekleme: En çok bu bölümün ne olduğu konusunda zorlanmıştım. Yazarkafe sayfasında blogların beğendiğiniz bir yazısına tıklıyorsunuz ..Mesala benim facebook yemek süsleme sanatı sayfam olduğu için ben genelde yeme içme bölümünde ki linkleri seçiyorum..
http://www.yazarkafe.com/yeme_icme.htm Buradan beğendiğim bir blog yazısını açıyorum.. Ve linki kopyalayıp link paylaş bölümüne yapıştırıyorum..
http://www.yazarkafe.com/icerik/506120/krem-jordan-tarifi.htm

Mutlaka başında yazarkafe ibaresi bulunan bir link olmalı.. Tamam bastıktan sonra, size kısa bir link veriyor. Bu linki facebook veya twitter da paylaşabilirsiniz. Linkinize ne kadar tıklayan olursa, blogunuzun yazarkafe de reklam yapma olasılığı artacaktır.


4. Teklifler: Ara ara sizin mailinize, reklam yapmanız için teklif yollanacak.Henüz bana gelmedi:) Sabırla bekliyorum. Asıl kazanç bu reklamlardan kazanılıyor..








14 yorum:

  1. Biraz anladım sanırım nasıl oldugunu akşamaa vaktim olursa yapmaya çalışırım hemen :)

    YanıtlaSil
  2. Bende yapacağım referans olarak da verdiğiniz kodu gireceğim, umarım yapabilirim:)

    bu arada bloğumda bir çekilişm var katılmak isterseniz sevinirim:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilişine katıldım Şebnem..Katıldım hatta blogumda duyurdum:)

      Sil
  3. Çok faydalı olmuş teşekkürler beim de aklım k arıştı çünkü bugün itibariyle üye oldum.

    YanıtlaSil
  4. İnternetten para kazanma vb konularda insanları yanıltmadan bilgi vermeye çalışan sizin gibi bloggerlara rastlamak en azından benim için zor. Teşekkür ederim. Ben de yeni bumerang üyesiyim. Facebook kısmı çok işime yarayacak teşekkürler. Bu arada zevklerimiz ve profilimiz acaip benziyor. Takibe alıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) Güzel yorumuz için teşkkür ederim. Bu yazıyı baya zaman oldu. O zamandan bu zamana bakiyem de 89.00 TL birikti. Ama henüz reklam alamıyorum yani 100 TL. tamamlayamadım:) Profilinize ve blogunuza hemen bakacağım. Sevgiler

      Sil
  5. Benim blogumda ne eksik ? :)
    http://hayvanlarcenneti.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. kendimi blogunda gezen kedi gibi hissediyorum girmedğim yer kalmadı :) benim bir sorum olucaktı blogum daha yeni biraz daha geliştirdikten sonra mı üye olmalıyım bumeranga yoksa şu an olsam bir fayda sağlar mıyım?.Birde bunu kullanabilmek için bu adsense reklam başvurusu falan yapmam gerekiyor mu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sınırlı içeriğe sahip siteler üye olamaz demişte ben bu sınırlı içeriğin kotasını anlayamadım:)

      Sil
    2. Bumeranga üye olabilirsin. İlk zamanlar düşük üyelikle başlar sonra yükselir:)

      Sil
    3. Üye ol ki reklam alabilesin.. Yeni bloglara zaten bir iki ay reklam vermiyorlar. O zaman geçer sende içerik girmiş olursun.

      Sil
    4. Şu ara en sıkı takipçi kedimsin. Ne mutlu bana:)

      Sil