13.3.13

Header - Blogunuz için" Header" hediye etmek istiyorum..

Kozmetik blogları, haliyle kozmetik ürünleri, falan hediye ediyorlar.. Moda blogları , çanta, elbise ...Bir grafiker olarak ben ne hediye edebilir dedim. Olsa olsa blogunuz için header (Blog kapağı) Backgraund ( arka plan) hediye edebilirim tabiki.:) Oturdum arşivimden sevdiğim karakter ve arka planlardan 8 header hazırladım. Umarım beğenirsiniz. Üzerlerine blog ismini filigram olarak attım. Siz yapmazsınız ama kötü niyetli kişiler çalsın istemem. Onlar tabi ki teslimde silinecek

Bu headarlardan istediğiniz varsa, yorum kısmına
  • Blog isminizi
  • Blog açıklamasına yazılmasını istediğiniz bir yazı varsa onu
  • E-mail adresinizi yazın..


 Headerları email adreslerinize değişimlerini yaparak yollayacağım.
Umarım beğenirsiniz

















46 yorum:

  1. Ne kadar iyisin.
    Ben 1.yi beğendim ama kalp,ı love you yazısından ziyade kozmetik tarzı resimler olsaymış keşke :)
    O şekilde yapabilir misin sana zahmet ? :))
    http://yarbanabireglencee.blogspot.com/
    meryemtvsnc@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakayım canım ben bir, kozmetikli bir şey bulursam sana ayrı yaparım.Buna benzer:) Olur mu?

      Sil
    2. Ya canım çok teşekkür ederim. O zaman bulursan yap ama çok uğraşma lütfen bulamazsanda kalpliyi yapıverirsin :))

      Sil
    3. E-mailine yolladım. Güle güle kullan:)

      Sil
  2. Ben 2 numarayı çok beğendim onu alabilir miyim acaba çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Ilk 1i beğendim ama o alınmış sanırım 3 tane harf yazılabiliyor mu 2ye?

    YanıtlaSil
  4. Aceleden heyecandan hiç birşey yazmamışım :))
    hgkgunlukleri.blogspot.com
    Hgkgünlükleri blog ismim
    Harf olarak da HGK yazsın istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Yazılabiliyor. HGK Olacak sanırım. Yapıyorum:)

      Sil
    2. Gamzeciğim hazır headerin ama mailini yazmayı unutmuşsun, şimdide:)

      Sil
    3. hgkgunlukleri@gmail.com
      Çook teşekkür ederim ellerinize sağlık :)

      Sil
  5. aa çok şekermiş bunlar.blogun ayrıca çok şeker ve hakkında yazanlar da öyle:)
    ben 6 numarayı çok sevdim ama header'ımdan şu an için memnunum.sadece belirteyim dedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim. 6 numarayı sana yapabilirim. Değiştirmek istersen arada değiştirsin. cevabını bekliyorum:)

      Sil
    2. evet istiyorummm,değiştire değiştire kullanabilirm:)teşekkürler şimdiden.
      smughy@gmail.com

      Sil
  6. Canım sen süpersin ya ne şeker şeyler bunlar böyle.Pamuk şeker gibimsi birşey bulursan bana yollarmısın?Bu arada 6 numara çok şekermişş :D ellerine sağlıkk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel iltifatlar öyle:) Pamuk şekersi bir şey hıms bakarım tabi:)

      Sil
  7. Halen seçme şansımız var mı? 5i isterdim. Kozmetik diye başladığım karma bir blog olduğu için hangisi hoş olur bilemedim =)

    YanıtlaSil
  8. Tabi ki hala 6 header açık:) Beğendiğini yapabilirim

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum:) Teşekkür ederim:) İlk mim :)

      Sil
  10. Blogunuzu yeni keşfettim, çok geç kalmış olabilirim ama 3. header'i çok beğendim. Boşta mı acaba?

    Blog adım tidyghost
    Header'a Tidy Ghost yazılabilir.
    mesinkaleminden@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin. Yok geç kalmadın.:) 3. header boş , hemen senin bloguna göre düzenleyip yoluyorum..

      Sil
    2. çoooook teşekkür ederim, emeğine sağlık. Hakkını helal et :)

      Sil
    3. Güle güle kullan. Helal olsun tabi:)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Hoş geldin:)
      Blog isminizi
      Blog açıklamasına yazılmasını istediğiniz bir yazı varsa onu
      E-mail adresinizi yazarsanız. Yapıp yollayabilirim..

      Sil
  12. ben aslında endüstriyel tasarım okuyorum (gerçi bu yıl bırakacagım) ama tasarıma çok meraklıyım. grafik tasarım da ilgimi çekiyor ama grafik tas. end.tas.'dan daha daha zor o yüzden o bölüme gitmek yemiyor açıkcası :) böyle tasarımlar yapmayı kendi kendime ya da kursa giderek öğrenebilir miyim? çünkü gercekten çok istiyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU yaptıklarım koay şeyler, fazla bilgi falan gerektirmiyor..Photoshop öğrenirsen sende çok kolay şekilde yaparsın. Çizimler internetten aldığım şeyler olduğu için çok grafiklik bir durum yok. Ben Okulunu okumadım, kendi kendime öğrendim diyebilirim. Asıl web tasarımı yapıyorum. Kursa gitmeyle öğrenebilir misin. İyi bir kurs olursa tabi ki öğrenebilirsin.

      Sil
  13. birinci olan çok güzelmiş onu beğendim ama bana yapabilir misin onu?Eğer o yapıldıysa 7 de olabilir.Aslında mail olarak yazıcaktım ama mail adresini göremedim.
    http://cfusun.blogspot.com/
    ydeniz40@yahoo.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sana başka yapıyorum. Hemen yollayacağım:)

      Sil
  14. Bloğunuzla yeni tanıştım ve artık takipçinizim.
    Eğer halen header hediyeniz devam ediyorsa bende dikiş ve moda konulu bloğuma bir header istiycektim zahmet olmazsa :)
    http://nur.sbutik.blogspot.com
    nur.sbutik@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz; yarın bakayım. Mailiniz aldım, mesaj atarım:)

      Sil
    2. Teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Sizi takip ediyorum. Çok hoş hepsi. Bloğımı açalı 4 ay oldu uzun zamandır böyle bir şey arıyordum ama geç kaldım sanıyorum:/ Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok geç kalmadınız:) bana mail atın lütfen blog isminizi

      Sil
    2. Yuppii :)) Çok mutlu oldum gerçekten.
      Hemen mail gönderiyorum size.
      Emeğinize sağlık.

      Sevgiler.

      Sil
    3. Mail gönderdim size inşallah ulaşmıştır :)

      Sil
  16. Merhaba,
    Ben de satış blogum için bir header istiyordum. Ben de geç kalmamışımdır umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç kalmadın Berry, bana mail atar mısın?:) shemellon@gmail.com

      Sil
  17. ne kadar tatlısınn benimde bi headera ihtiyacım var aslında geç kaldım mı ? =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Header isteğini buraya yazar mısın:) http://shemellon.blogspot.com/p/header-istekleri.html Sıradan gidiyorum da.. Blog ismini falan bırak lütfen bu bölüme

      Sil
  18. selamlar! ben de yeni geldim ara tara bişey bulamadım kafama göre yardımcı olabilirsen çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canan, istek bölümüne bu isteğini yazan mesaj yazar mısın? http://shemellon.blogspot.com/p/header-istekleri.html

      Sil
  19. Merhaba ben de blogum için 6. header'i ve satış blogum için de 3.yü beğendim ama geç mi kaldım acaba? Kendim, içime sinen bir header yapmayı başaramadım..

    Geç kalıp kalmadığımı yazabilirseniz mail atacağım,teşekkürler şimdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Emine, şu yukarıdakiler sahiplendi, ama istek bölümüne mesaj bırakırsan, sıra gelince senin içinde yapabilirim.
      http://shemellon.blogspot.com/p/header-istekleri.html

      Sil
  20. Merhaba, yazınızı okuyunca çok heyecanlandım.. Eğer şansım varsa ve siz de müsaitseniz benim için de yapabilir misiniz? blogum: ojerujseli.blogspot.com. oje ve ruj ağırlıklı ama genel kozmetiğe hitap eden süslü bir hanım çizimi de olan bir başlık aradım durdum=) Kullanıcı adım Oje Ruj Seli, açıklama: Ojeler, Rujlar ve daha fazlası.. ayrıca headerda mail adresim de olsa süper olur: ojerujseli@gmail.com. yine bu maille bana ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil